torsdag 4 juli 2013

En förklaring

Strulet började alltså på måndagen. 
Det kom en text: ! Required field must not be blank IGNORERA VARNING. Och varje gång ignorera jag varningen och tryckte på publicera. Av och an, men det lyckades inte. Jag blev olyckligare och olyckligare. Tillslut tog jag bort det senaste inlägget från landevistelsen. Jag tänkte om det hade kanske nån betydelse när texten i början var orange. Men nej. Det hjälpte inte. 
IGNORERA VARNING. Höh! Till all lycka kom jag ju sen att nämna det för Caro och nu går det ju bra. Ändå skall jag då ha en skild rubrik. Skall ännu kolla om jag får den mindre och med annan färg.
Huruvida det går att uppdatera med telefonen, där man inte kan välja rubrik, återstår att se.

Nu far jag till lande   : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar