lördag 27 juli 2013

Sardinienriset

blev fruktansvärt gott. Jag undrar om jag nångång gett receptet till er. Kan det månne bero på Swiss Diamond stekpannan som är så suverän. Jag hade köpt gröna oliver med stenar, menjag skar bort bitsr runt stenen och det gick hur bra som helst. Vi hade nästan avslutat vår måltid när Sande kom. Han hade varit och surfat med Kai. Han var glad! Före butiksbåten på fredagen hann jag tvättahåret. Värkmedicinen hjälper inte på annat sätt än att jag får "yrsel, trötthet, synrubbningar och nedsatt koncentrationsförmåga". Så stoddetSi bipacksedeln. Ja ja. Och jag har också det där kursorprobleme t. Den kvällen blev det grillat på terassenm Luomfuile', lök, paprika,majs, haloumi, sallad...sOch en rödvinsskvätt med en chokobit efteråt. Viken var spegelblank. Nu är Caro och Aron och Amanda för att följa Dande till båten .Han harnågå program i dag och i morgon. Vi far till stan på måndagem. Jag har jobb i verkdtaden. Det tog tyärr en timme att uppdatera. Kunde inte korrigera nånting.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker absolut att du också i fortsättningen skall låta bli att korrigera tyrckfel. Det blir så mycket roligare. LUOMFUILE' låter som nåt mycket exklusivt gourmetigt grilleri. Och jag tycker absolut att Sande hädanefter skall kallas Dande. Liksom en mycket hipp dandy..
    ;)
    Allinug

    SvaraRadera
  2. Ja a, vet du. Men när det plötsligt bara int går att korrigera. Sen en annan gång går det hur bra som helst
    : )

    SvaraRadera