onsdag 3 juli 2013

I går

var jag då alltså på stan. Börja med att föra en sommargåva åt Syrjänen. Fint vittvin. Sen gick vi på glass och kaffe  :)  

Blekande tandpasta från en människa på Bulevarden var jag för hudra år sen blekte mina tänder. Efter det har jag alltid köpt tandpastan därifrån. Hon sa: "Ta tre så får du en på köpet". Och det gjorde jag. Efter det Yves och sen Stockmann. 

Swiss Diamond med glaslock som man köper skilt. 

Och en fin långärmad t-shirt åt Sande som har födis den 8:de. 

 Och sen då Min Kamp 2. Jösses! Den är ju ännu tjockare än ettan. Men bra böcker! 

Ceasar-sallad hemma. 

I DAG
har jag då mått dåligt och gråtit för att bloggen har strulat. Och strulat så att jag tänkte att det här blir ingenting. Slutligen texta jag med Caro och hon ringde och sa att också hon har fått samma problem, men att hon sket i att "ignorera" och lyckades uppdatera. Det berodde antagligen på att hon skrev rubrik. Det gör jag nu då också. En stor ful blå. Måst kolla om det går att göra den annorlunda. Och här då min goda rom.


Som ni ser har jag tagit en huikka   : )


VI FAR TILL LANDE
i morgon bitti. Uppdaterar med orange text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar