måndag 5 augusti 2013

nu är jag ensam

på Bodö. Jag följde hela min porukka och läste lite Knausgård medan jag vänta på butiksbåten. Inte jätte massor människor, men roliga Anni, Stina, Ansi... Och nu medan jag bloggar dricker jag nånting som jag trodde var Kurko men heter nånting annat och är int alls lika gott. NÄR vi kom ut på fredag kväll blev vi bjudna på en helt fantastisk middag. Salminens hadr gjort nånting av renkött med god sås och klyftpotatis. Dessutom ett helt super rödvin. FÖLJANDE dag var det grillis. Där brukar det gå vildare till än på midsommarens fisklunch. Femtiden var vi väl ändå hemma. Sande for och surfa och sen bjöd jag ännu på tomat- mozzarella sallad. FINT VÄDER ännu på söndagen. Sande rodde ut med Aron för att fiska. Inga fiskar hemma. Det blev gröt, jag fick en lur, Caro var med sina små för familjen Salminen hade beslutat bli till måndan. Så det blev trad söndagspasta. Sande for med sjuans båt på moron och nu har jag då följt resten. Nu skall jag börja reda upp här. Det blir dummis i morgon. Hoppas lyckat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar