söndag 18 augusti 2013

Idag i verkstan

tvåtiden. Och så jobba jag faktiskt 3,5 tim. Systrarna Svaetichins fina silverarmband blev färdiga. Tungt 925 silver. 

 Se så roligt mönstret  speglar sig på det vita pappret.

Dom blev ju ganska fina. Vet inte om jag berättat, men jag fick ett stelt titanarmband av Janina att utgå ifrån och lite mera anvisningar och jag tror att jag lyckades   : )


HEMMA
18-tiden och så blev det natutvis trad söndagspasta. Uppe på takterassen.
Då hade redan en film som heter La Bamba börjat. Kanske en halv timme hade gått när jag börja se på den. Den var bra - det kom jag ihåg. Liksom en dramadokumentär.


3 KAVERIN JÄÄTELÖ
finns nu i alla butiker.

Först köpte jag blåbär-kardemumma och sen jordgubb-vanilj. Ändå köper jag inte mera. En halv liter kostar 5,70. Det är ju närodlat och handgjort o.s.v  men i alla fall.

 Jordgubb-vanilj.



I MORGON
hoppelunda till en tygaffär med min gumor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar