lördag 17 augusti 2013

Monsieur och jag

laga igen en gång mat tillsammans. Natutvis lax. Grillad. Och sillromssås och batat och sallad. Vi satt oss till bords kanske lite tidigare än vanligt så jag bloggar nu ren då.

HUR SOM HELST
en trevlig dag - ändå utan verkstad. Efter frukost kolla jag Knausgård på Arenan. Jag blev lite lurad. Han tala om Min Kamp 6 och att den är över 1000 sidor och att sista meningen är sååå viktig. Nå höh, intervjun var gjord 2011.  Ja ja.


JAG DAMMSÖG
och var i duschen och min man vakna efter sin tupplur och så hängde vi upp den här fina tavlan.

 Sitter perfekt med andra tavlor och mässinglampan.


DÅ BÖRJA VI ROTERA LAMPOR

På det här skåpet har vi haft två lampor hittills.

Nu fick jag den ena till min sekretär.

Lampan som jag hade haft där förde vi upp till övre våningen. Och lampan från övre våningen för vi till varaston.
 

DESSUTOM
Titta! 
 
Jag hitta mitt örhänge    :D


VAD SKALL JAG GÖRA NU?
Läsa Knausgård? Se på Teema? Måst funa.

SLUTLIGEN
Skulle ännu kommentera att "luktgardinen" lukta stuga - inte skit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar