lördag 7 januari 2017

Trettondag

i dag. Jag steg upp klockan åtta. Här blev sjukt gott kaffe och jugurt och bröd.

Sen börja jag dammsuga. Två rum uppe och sen här nere alla rum. Gick i dushen. Men nu ville han inte mera fara ut med jeepen. Ja ja! Jag ordna skivorna i hyllan.

Klockan 18 kom nyheter och sen börja han med maten i köket. Den blev riktigt bra! Med ris och knorrbuljong och avocado och allt möjligt. Också  Förgräddade stenugnsfrösemlor. Monsieur fick gin och jag fick whisky.

 Här i stekpannan.


Här min goda mat!

Sen fick han öl och jag fick vin. Vi lyssna på Bob Dylan: The real royal albert hall 1966 concert! 

Sen såg vi på en film på Teema som börja klockan nio. Den hette Side effects. Den var riktigt bra! 

Sen gick jag och sova och läste Haruki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar