lördag 14 januari 2017

Fredag

i dag. Monsieur skulle på en begravning. Satt på sig svarta kläder. Jag gick och vinka från fönstret. 

Sen satt jag andra kläder på mig. Liksom dammsug. Jag dammsög uppe och nere och det blev riktigt fint.

Sen gick jag i duschen och tvätta mitt hår och satt sen kläder på mig. Såg när Monsieur kom där nere och jag hade satt make up. Han bytte kläder och sen for vi till Musta. 

Vi kom hem och här blev god mat. Det blev liksom helt gott men vi tog bort rukolasalladen som vi sen på lördagen förde tillbaka till Musta. Sen fick han en gin och jag en whisky. Och sen fick vi Johannas goda vittvin.

Här den goda maten!

Sen såg vi på Gyllene Venla och sen på Skavlan. Där var också en man som var son til Evert Taube och sen en flicka som varit instängd i ett hus. Sonen som var åtti uppträdde i slutet.

Jag fick choko oh vittvin och glass och sen gick jag och sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar