måndag 23 januari 2017

Torsdag

i dag. Jag hade stigit upp klockan 06. Sande hämta Aron hit halv åtta. Förde sen Amanda. Jag hade bäddat. Koka ägg. Han fick gurka och äppel och två fina smörgåsar som han satt ihop. Han fick också kakao och två smörgåsar till som han satt ihop. Sen klädde jag på honom och han gick ner till jeepen. Nu laga jag gröt åt oss. Det blev riktigt gott!

Kenneth kom tillbaka för han skulle spika fast golvet och Monsieur for till stan för att se på en film. 

Sen for jag till yogan. Hade glömt min blåa mössa.  Gav fyra euro åt Monica. Jag yoga och kom hem. Monsieur vinka från fönstret. 

Sen såg vi på en sjukt bra film som hette Bryster, baller og klufahrdighed från 2016. Han satt i badkaret med sin dotter och reaktionerna lät inte vänta på sig. 

I morgon kommer Amanda hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar