lördag 7 januari 2017

Jag steg upp

halv sju i dag för Aron och Amanda skulle komma hit. Jag väckte Monsieur och bädda sängen. Jag fick Carckis goda te´.  

Dom kom hit och Amanda fick ägg och vindruvor  och Aron fick ägg och gurka  och båda fick kakao. Monsieur fick gott kaffe i köket och jugurt och bröd. 

 Här en bild av Amanda med en neger som vi har köpt för länge sen.

 Titta på hennes näsa!

 Här har hon tagit bort duken.


Sen gick Amanda och skoja med mofa och sen gick jag efter Barbina. Aron ville också ha ett rostbröd med skinka. Sen kom Sande efter dem   :  D

Sen skrev jag en lista med Monsieur och sen kom han efter mej med jeepen. Där fick man allt möjligt. Ochså nötter och russin. Vi kom hem och packa upp.

Sen kom jag och se på Lacie S+arck. Där var massor bilder som jag inte hade satt på Lacie.

Sen såg vi på nyheterna på trean. Monsieur gick och laga mat åt sig.  Jag koka min ärtsoppa och kom hit och åt den i vardagsrummet. Läste KP. Fick knäckebröd och smör och vatten. Monsieur sku se på nånting i tv och jag gick till köket och läste Grafia. 

Sen tog jag bort min make up och läste Haruki.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar