lördag 14 januari 2017

Klockan 06

steg jag upp. Aron sku komma hit. Jag var i duschen och bädda och gick ner och koka ägg åt Aron. Han kom hit och sen fick han goda mater och två skinkor som han satt ihop med bröd. Sen ville han ha mera bröd! Fick också ägg och gurka. Monsieur förde honom til skolan och kom hem. Här blev god gröt! 

Jag kontakta Monica och sa att jag sku betala 4€ för Lucia-smycket. Sen kom här så massor snö liksom helt fruktansvärt. Jag kontakta Monica och sa att jag inte kommer. Vi stod med Moniseur i fönstret. Länge. Caro for förbi med en spårvagn och sa att hon såg oss. Det var ju roligt!

Monsieur värmde åt sig en fisksoppa och kom till TV1 för att se på en film. Sen gick jag till köket och läste KP. Det var en riktigt bra tidning. Åt fisksoppa och isvatten och knäckebröd. 

Sen såg vi på en film på Teema som handla om otroliga mord.
Gick sen ch sova och läste Korta stycken.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar