måndag 23 januari 2017

I dag igen

onsdag. Jag packa apotekets alla saker i min ryggsäck och satt make up och tog mina stavar och gick. Ner till apoteket. Gav sakerna åt tanten och köpte Burana åt Monsieur. Sen gick jag till Masurkka där bredvid. Köpte massor. Satt i min ryggsäck. Tog mina stavar och gick hem. Då hade Kenneth gått. Han hade reparerat en sak bredvid kylskåpet och så skulle han komma tillbaka i morgon. 

Amanda kom hit kvart över 18. Aron gick och spela fotboll. Om en timme förde Monsieur ner Amanda Han gav tugg-gummi, muminkarkkir och en pepparkaka åt Aron. 

Jag satt sen på frittatan. Där blev massor med allt möjligt. Också korv. Jag fick vin. Monsieur fick väl sodavatten.

Sen tog jag bort min make up och gick och sova och läste Stilla dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar