måndag 14 november 2016

Jag steg upp

klockan 07 i dag. Tvätta mitt hår. Här blev gott morgonmål. Nu kontakta jag Kalle som var i London. Sen skicka vi en fin textare åt Helena som blev Vuoden Työterveydenhoitaja. 

Nu bytte jag till andra kläder och dammsög hela huset. Allt ihopa!

Sen satt jag make up och bytte till andra kläder och skrev en lång lista och sen for vi till Musta med jeepen. Monsieur hämta från Alko fina viner och köpte det ena och det andra från Musta. Men sen märkte jag att jag hade glömt att köpa en whisky och en Rom Martin åt Monsieur. Det var ju korkat!

Jag packa upp och sen börja jag med maten.  Satt hönsbuljong i på hönsbrösten där det också fanns vita ostbitar. Sen koka jag quinoa och laga sallad och ny salladssås. Jag fick en whisky och vittvin till maten. Monsieur fick öl. Sen läste jag slut Haruki. Andra boken.

Sen kom Skavlan och vi fick glass och sen fortsatte jag med tredje boken. 1Q84. Den är säkert bra!! 

Tog bort min make up och gick och sova och läste Haruki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar