måndag 21 november 2016

Torsdagen den 17:de

Jag steg upp klockan sju, men Caro hade stigit upp före det. Hon fick väl jugurt och Amanda fick väl mjölk. Jag vinka åt dem från fönstret. Hon skulle få gröt och saftsoppa på dagis. Sen koka jag ägg åt Aron. Han fick också bröd och kakao. Han åt allt men lämna äpplet och bananen. Mofa förde sen Aron med spårvagn till lågstadiet. Här fick man sen gröt och kaffe och bröd.

Sen for vi för att baka pepparkakor till dagis. Det var riktigt roligt. Amanda var så glad och vi stod i samma bord som flickan från Pörtö och hennes son. Vi var där säkert en timme och jag fick kaffe och goda pepparkakor.

 Här en glad Amanda.

 En glad mofa!

En glad momi med Amanda.

Sen for Caro och Amanda och dansa och Monsieur gick till bibban och jag for med spårvagn till yogan. Satt håret i hästsvans och gick ner till yogan och kom upp tillbaka och gick till bussen.

Jag gick i duschen och fick god  ärtsoppa och läste KP och Monsieur och jag lyssna på Leonard Cohen.

Sen gick jag i säng och läste Haruki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar