fredag 4 november 2016

Aron

kom hit klockan åtta. Men jag steg upp klockan 06. Såg Aron från fönstret. Mofa hade gått efter honom. Han fick ägg och två bröd och gurka och äppel och kakao. Lite före nio förde Monsiur honom till lågstadiet med spårvagn. 

Han kom hem och här blev jätte god gröt!

Sen bädda jag och sen satt jag make up och sen skrev vi lista och sen for vi iväg med jeepen. Där köpte vi allt möjligt och sen kom vi hem och sen såg jag att jag hade glömt jugurten och gick till K-market efter. 

Monsieur hade gått till bibban. Jag läste KP i köket och åt ärtsoppa. Sen kom han hem och laga åt sig nånting enormt med ägg och korv och vad det var... 

Det kom Efter nio och där var Björn Vikström, Anna Alenius, Jutta Zilliacus,  Cheek  m.m.
Gick i säng och läste Haruki. Före det tog jag bort min make up med Neutrogena Camplexion Scrub och sen satt jag Serum Vegetal från Yves. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar