måndag 21 november 2016

Fredagen den 18:de


Jag dammsög hela huset. Sen skrev vi lista för Musta. Där träffa vi Arno och han fick två biljetter till bilmässan.  Vi köpte där ganska mycket och sen for jag till apoteket och sen köpte Monsieur en lax från Masurkka.

 Vi kom hem och nu börja Monsieur med maten. Det var en batat som man sku sätta i ugnen och sen laga han mera lök och jag stekte hönsbröst och ost och sallad. Det blev riktigt gott! 

Batat med höna och ost och lök och sallad, men också en batat där under   :  )

Jag fick rödvin och Monsieur fick öl och sen lyssna vi på Kent som jag gett till Monsieur till farsdag. Där var två skivor. På andra skivan fanns Vi är inte längre där "Då som nu för alltid". Från 2016.

Sen kom det Skavlan. Där var jätte bra typer!  
Sen gick jag och sova och läste Haruki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar