onsdag 9 november 2016

Tisdag

i dag. Steg upp sju och tvätta mitt hår och var i duschen. Kom ner och laga god mat. Skrev dagbok och läste Husis. Sen sku jag kolla om Kalle och familjen kan komma hit på söndagen, men Kalle skall till London men andra familjen kan nog komma på mofas farsdag. 

Sen satt jag make up och en fruktansvärt tjock tröja och tog först bussen till metron och sen metron till skivbutiken. Där köpte jag en fin sak åt Monsieur. Sen gick jag via Yves och sen ner till ett apotek där jag köpte Vichy anti-dandruff  för mitt hår och sen via Stockmann där jag köpte tre hönsbröst en ost och rödbetsbröd. 

Jag kom hem och Monsieur hade kokat laxsoppan och först värmde han den åt sig och jag läste Husis och sen fick jag min soppa och läste Haruki.

Monsieur gick väl och sova och jag gick väl och sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar