måndag 21 november 2016

Det var onsdag

i dag. Alltså den 16:de. Satt make up och fina kläder. Putsa mina smycken i verkstaden och kom hem via K-market. Monsieur var efter Amanda. Caro, Sande och Aron var till förskolan för att diskutera. Han var jätte duktig med matematiken.

Sen kom dom hit och fick god mat. Makaroner och hönsbitar från Musta och ketchup och saft. Aron gick sen och spela fotboll och Amanda såg på datorn med mofa.

 Den här bilden tog Amanda av mofa.


Här blev god potis och en fin fisk och sallad och gräddfil. Vi fick vin med Caro och Monsieur fick öl.
 Gott vin!

 Här jag med min mat och mitt vin   :   )

Barnen är i sängen.

Mamma läste en bok åt dem och sen läste jag en bok åt dem och sen somna dom. Caro såg på Hero på en film. Jag fortsatte sen med den också. Den var riktigt bra. 

Jag läste sen Haruki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar