måndag 14 november 2016

Farsdag i dag!

Jag steg upp sju och tvätta mitt hår och gick i duschen. Jag hade satt fram KENT på bordet. Inpackad. Där stod PaPa. 

Här blev sjukt gott med ägg och jugurt och kaffe och bröd. Caro skicka ett jätte fint foto åt sin pappa. Hon var väl bara ett år där. Och Kalle skicka hälsningar från London. Sande hade fått fina tofflor av Caro.

Jag satt fina kärl i köket och kaffekoppar på byrån. Laga god sallad och bordduken var gul. Jag satt laxen i ugnen och koka pasta som blev alldeles för mycket och nakkir åt barnen och makaroner och det fanns sallad och citronpesto och ostsmulor. Monsieur fick fina strumpor av dem. På bordet stod en skål med roliga russin och nötter och sen gick dom till köket efter lax och pasta och barnen fick nakkir och makaroner. Man fick flera portioner.  Sen fick Amanda glass och Aron glass och en Viennetta och vi andra fick kaffe och också Viennetta. Dom klädde sen på sig och Amanda fick en röd pipo på sitt huvud. Den hade krympt. Vi vinka från fönstret. Men tyvärr hade jag glömt att fota...

Sen kom Sorjonen som jag och Monsieur titta på. 
Sen gick jag till sängs och läste Haruki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar