söndag 27 november 2016

Det var

söndag i dag. 

Jag klädde på mig och gick till Gilla. Med mina fina stavar. Ner till Arabia. Jag fick en julkalender och hon fick en almanack. Sen fick vi skumppa och god mat.

 Här hennes fina rum. Liksom med jultyg.

 Här Gilla som dricker skumppa.


Och jag som äter...

Jag var där säkert två timmar. Sen satt Gilla min ryggsäck på ryggen och jag gick min väg med mina stavar. En ganska lång väg. Jag kom hem och kontakta Gilla att jag var hemma. Sen satt jag på pastan och tonfisk och citronpesto och ostflarn och sallad. Vi såg på en film som hette The Last Quartet. Vi har sett den tidigare för tre år sen. På nyåret. 

 Men sen kom det någån lustig japansk film och jag gick till köket och läste Haruki.
 Borde jag nu gå och sova. Undrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar