fredag 13 juli 2012

ROSORNAS ÅR
anses det vara i år. Allas rosor lär ska blomma ovanligt rikligt. Likaså Luddes ros. Den finns bredvid stigen ner till stranden. Vi hade på 60-talet en hund som hette Ludde. Alltid när den gick förbi rosen sku det snusas på den. Ändå har rosen varit lika liten ända sen dess och i allmänhet haft bara en blomma.

I år finns det en utslagen och tre knoppar!


17.15
far Pörtö Line från Kalkbruket. Det blev ju riktigt fint väder  : ) Jag blir där hela veckan - T skall på ett husbolagsmöte så jag kommer att sova ensam två nätter. Ja ja. 
När jag är tillbaka i  Kottby vet jag inte. Barnen kommer antagligen på fredagen. Sommarfest på lördagen som jag är osäker på om jag deltar i. Å andra sidan sku vi kunna vara med Aron så barnen kunde vara på festen. Nå man sir sen!

Om jag får en bra idé eller kommer  på nånting viktigt att berätta uppdaterar jag per telefon.
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar