söndag 29 juli 2012

I GÅR KVÄLL
titta vi på en Rolling Stones konsert regisserad av Scorsese. Ändå lade jag mig tidigare - Monsieur fortsatte kolla. Det betydde att jag på natten måste föra denna lapp och lilla flaska ner till köket.

Det är alltså en 200ml sak.


EN BLÅVIT-RUTIG KLÄNNING

 strök jag till mig och börja packa ihop Miius saker.

T körde til Kalkbruket efter C och I och så kom dom den här vägen för att avhämta Miiu. Och hör och häpna - när Miiu såg Inka reste de ragg och fick tjock svans. Kanske den rådda att hur den sku reagera  : )


TILL VERKSTADEN
enbart för att kolla måttet på bokstavspunslarna. 


Oj nej, jag fota i misstag ringen  : )


SÖNDAGSPASTA
på takterassen. Tredje (och sista) dagen teknoevenemang i mässcentrum. Men det lät så bra och man hörde glad publik. Också Sande som jobbar på Messukeskus sa att det är fint att kunna hyra ut utrymmena på sommaren.

BILDEN MED RINGBLOMMOR
hitta jag ännu på kameran. Jag berätta då på påsken att förutom potis, rotsaker och örter

...har dom också ringblommor.


BLOGGAR
här med balkongdörren öppen. Jag tror jag börjar gilla tekno   : D 
Eftersom det är Arons första dag på dagis imo efter semestern, lovade vi avhämta honom 14.30 så dagen sku bli snäppet kortare. Vi far till lande tisdag morgon.

EN DOKUMENTÄR
om Marilyn Monroe kommer på Teema 21.50 
Den skall jag se.

3 kommentarer:

  1. Öu... Om du då såg på Marilyn, hur gick det då med slutet på historien "Vem dödade Rosie" (Jälkiä jättämättä). Skippade du helt? Det var ju ett slut som "hette duga". Kanske ni banda? Repris idag på AVA kl 22. Men kanske ni har slutat titta på den "altogether".

    SvaraRadera
  2. Natutvis har jag inte skippat den! Varför sku ja. Om jag såg på Marilyn i går har jag tänkt se den på AVA i dag. Det har jag ibland gjort förr också. Och det är bara jag som har följt med den.

    SvaraRadera
  3. Bra. Och jag vet nog att bara du har följt med den. Och jag!(Heh) Borde förstås ha skrivit "men kanske du slutat se altogether (=helt å h...)"

    SvaraRadera