onsdag 4 maj 2011

IDAG I VERKSTADEN
gjorde jag ett halssmycke från början till slut. Eller liksom  nästan, för sen blev jag hungrig och gick hem.


PIXEL
titta jag på för en stund sen. Igen en gång förundrade jag mig över det enorma antalet sekunder dom använder på mellanplanscher, grafik och vinjetter när hela programmet tar bara 20 min. Men var fanns min favorit Christian Forsberg i dag? Hoppas bara tillfälligt borta.

HUSIS PÅ LÖRDAGEN
Jag vet att det här är gammalt, men jag har glömt kommentera och jag bara måst. Det gäller SFP och Nils Torvalds. Han säger att han är trött på att vara det sociala samvetet i ett socialt ofta samvetslöst parti. Och så får man läsa: "Efter att ha kallat SFP socialt samvetslöst fick han sitta ensam vid lunchbordet på partistyrelsens möte". Nej du söta öde! Hur barnsliga kan Stefan Wallin & Co. vara.
Nog kan man väl sätta sig vid samma bord och säga att: aj, hur tycker du nu så? Men nej, det skall MOBBAS. Så om någon ännu har lördagens husis kvar, tag fram den och kolla stora bilden och lilla bilden... Huj!

2 kommentarer:

  1. Aaa men... jag tycker nog också om Brunow.. han har nåt tag tidigare varit med... eller kanske jag kommer fel ihåg... (hm... 'komma fel ihåg'... är väl icke korrekt språk...?..)

    Gissa vid vems bord inte jag får sitta! Börjar på S och slutar på alme... (Alme låter som namn på nån Ikea-pryl...)
    Gudjö
    GfA

    SvaraRadera
  2. Nåjo, men det sku jag int kalla mobbning.

    SvaraRadera