tisdag 10 maj 2011

ARON-DAG IDAG

Caro sku vara på en heldags fotografering ren kl 07, så Sande hämta Aron 8.30. Tättä gick då på promenad med Aron i vagn medan jag koka kaffe. Efter typ en timme kom dom och här hemma var det sen helt frid och fröjd och två-tiden gick vi ut alla tre.

Vi promenera först, men småningom ville Aron inte mera sitta i kärran så det var ju tur att vi närma oss Kimmis.
Idag var där mera leksaker än barn.

Träden i Kimmis lekpark blommar. Jag vet nog int vad dom heter.


Fyra-tiden kom Caro efter Aron. Jag ville fota hennes intressanta ögon - jag tror hon blev lite irriterad.

SOM GAMMAL SKISSARE 
brukar jag också skissa garderoben före en resa. Då minimerar jag konkret det jag släpar med mig och använder alla plagg flera gånger i olika kombinationer.


Vädret i Lissabon har ju varierat. Det var jättehett för två veckor sen, men blev visst sen lite svalare. Jag tror det här skall bli bra.

PARADISE OSCAR
skall jag heja på i kväll. Jag räknar med att han kommer till finalen. 
Perfekt första kväll i Lissabon: att trött efter fem timmars resa kolla Eurovisionen på hotelllrummet : )

4 kommentarer:

  1. Jag tror att träden heter Marita och Bo-Göran och Stig och Surfinia

    GfA

    SvaraRadera
  2. Ja just!
    Nå vad är latinska familjenamnen?

    SvaraRadera
  3. Fam.namn. von Kirschwilder

    Ps. Från er egen gård har försvunnit en SANDKATT. Har du noterat? Finns den kanske i Kimmis sanderi?

    GfA

    SvaraRadera
  4. Jo jag har läst det, men sån har jag nog int sett på Kimmis.

    SvaraRadera