måndag 18 juli 2016

Vi steg upp

med Monsieur klockan åtta, men jag hade nog vaknat klockan sju. Vi fick god frukost. Också Kalle. Sen kontakta Melander att han var på väg hit om två timmar. Först diska jag och sen gick jag i duschen och sen pikku hiljaa kom dom. Dom var här i två timmar. Bytte rör i tvättrummet. Satt ny kran och ny dusch. Och reparera kranen i köket. Sen for dom. Det blev helt super!!! 

Sen åt vi god mat med öl i köket och Kalle gick väl i duschen. Jag satt på potisen och laga sallad. Sen börja han med maten i köket och det blev stekt korv och stekt potis och stekt ägg, men tyvärr glömde jag att fota... Jag satt i köket och åt min ärtsoppa med knäckebröd och vatten.

Sen diska jag och putsa spisen och Kalle såg på nånting på tv och Monsieur hade väl gått och sova. Jag läste en bok i sängen och Kalle kom och säga godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar