onsdag 20 juli 2016

I dag

steg jag upp klockan 07. Monsieur steg väl lite efter mig. 09.30 for han efter dem. Ganska hård sydare. Sande kom med båten full med saker och Caro och Monsieur och barnen kom gående. Caro hjälpte Sande och sen fick man jätte god frukost. Ägg och jugurt och kaffe och bröd. Vi åt länge.
 
Jag satt fina kläder på mig och make up. Sande körde oss. Monsieur bar nån kasse och jag bar nån. Vi gick. Kom fram. Gilla kom med en stor båt med en massa andra gäster. Siveläs och Anton m.fl. Vi gick upp till ett hus och där fick man skumppa. Sen öppna min bror sina paket. Också Anton öppna sina.

 Här dricks det.

 Här ett lite roligare foto.

  Vi fick vin och goda saker och sen fick man kaffe och kaka och cognac. 

Klockan närma sig tio och min bror gick efter Mulan. Vi steg av vid en korsning. Min bror körde hem Gilla. Sande kom roende med en båt efter oss.  

  Här sover Aron i mofas säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar