tisdag 19 juli 2016

Det var

söndag i dag. Man fick god frukost. Jag läste Husis och gick sen i duschen och tvätta mitt hår. Monsieur hade börjat tvätta det stora fönstret och jag for till stan. Det regna. For till Stockmann. Till femte våningen. Gick där runt och runt och sen hitta jag Brita-filter. Sen via Sokos och sen köpte jag en Kingis åt mig och sen kom jag hem.

Nu hämta Caro och Sande barnen hit. Dom sku på bio. Aron och Amanda var uppe och såg på datorn och jag satt på pasta och makaroner och nakkir och vi fick citronpesto oc ostsmulor och rökt forell och sallad.

Sen kom det Roliga Hemvideor. 

 Här tittar mofa och Amanda på Hemvideor.

 Och Aron leker med bilar...

Här leker barnen med roliga saker och lyssnar på Mors lilla Olle.

Dom fick också glass men ville inte ha jordgubbar. Sen kom mamma och sen for dom och jag vinka från fönstret. Jag packa in Sandes tröja och tog fram lotterisakerna och såg sen på fotboll och fick ett glas vin och gick och sova. Monsieur såg fortfaranade. Det var Portugal och Frankrike som spela. Portugal vann 1-0.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar