tisdag 5 juli 2016

5.30

steg jag upp i dag. Fick grönt te´. Gick i duschen. Monsieur sov. Småningom gick jag ut från sovrummet. En kopp grönt te´till och make up och Monsieur vakna och jag gick ner och vinka åt honom som var i fönstret. Jag skulle nämligen till min fotvårdare klockan 8.30. 

Hon var glad och jag var glad och hon satt dit en konstig sak på min stortå. Lustigt! Sen gick jag via en pärlbutik och köpte pärlor och sen via apoteket och köpte en enorm flaska Lactacyd och sen till Cafe´Aalto. Där fick jag god frukost. Sen hem.

Monsieur var riktigt glad. Men det lustiga var att sen måste jag fara till stan på nytt och då köpte jag en fin tröja åt Sande. Han har födelsedag på fredagen. 

Jag kom hem och vi skrev lista och for till Musta och kom sen hem därifrån och jag åt glass och Monsieur åt mat och sen åt jag ärtsoppa och nu bloggar jag. 

Nu går jag säkert och sova.
Jag stiger upp i morgon klockan 06.
Vi far till lande.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar