torsdag 21 juli 2016

Mitt hår

tvättade jag i dag. Här blev god frukost och jag skrev dagbok och läste Husis. Monsieur for till stan. Jag gick till min verkstad. Laga en fin apa som jag rita. Kom hit med den och förminska den på printern. Gick tillbaks till min verkstad och gjorde först ett smycke av den lite större men den blev inte så bra så jag gjorde sen av den mindre. Den blev riktigt fin! Putsa den lite. Skicka en bild åt Kalle.

Caro skicka bilder från sandstranden. Många fina bilder! Men sen skicka hon bild av Amandas muror. Dom var invaderade av blomflugor.

Sen kom jag hem via K-market. Där fick man en massa Pirkka saker. Jag en glass. Monsieur hade inte ännu kommit, men han ringde till mig och berätta om sin telefon. 

Bortåt 19 kom Monsieur. Han visa sen sin telefon åt mig. Den var fin! Han åt väl sin soppa i köket och sen koka jag min ärtsoppa åt mig. Läste igen lite Husisar. 

Sen blogga jag igen ett par bloggar och sen kom Easy Rider som var riktigt bra och sluta 00.40   :  )  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar