tisdag 5 juli 2016

Halv åtta

steg jag upp. Här blev gott kaffe och Kalle dök upp niotiden. 

 Här hans goda bröd!

Kalle!

Pikku hiljaa gick jag i duschen och Kalle gick väl ner och vila och Monsieur gjorde vad han gjorde och sen diska jag och sen packa jag och sen sa vi hej då åt Kalle. Monsieur hade väl ren gått före mig. Där var också Stina och Sture.  Jag satt ute med min filt. Ensam. Hela vägen.

Vi landa och där var också pensionärer och Kia och Irina. Jag kontakta Kalle som gick genom skogen.

Jag köpte en Kingis i kiosken och sen kom Monsieur och vi for via S-market och man fick nötter och sen for vi hem via Lanterna.

Hemma packa jag upp och gick i duschen och sen blev här potis och sill och rödbetor och kryddgurka och Monsieur diska väl och sen kom det en film på Sub klockan nio som tog tre timmar. Aj jo! Man fick också glass och jordgubbar. Sen gick jag och sova.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar