onsdag 20 juli 2016

Min bror fyller 70 år

den 11.7. Men vi går till honom på onsdagen. Jag var i duschen och vi fick god frukost och jag skrev dagbok och läste Husis. Sen packa vi alla våra saker och vi for efter bensin och jag posta brevet som skulle nånstans och lyfte typ någå 10€ åt Butiksbåten. Vi köpte sen ganska mycket, men det fanns inte Pirkka makaroner åt barnen och inte Pirkka jugurt åt mig. Vi for iväg och kom till Kalkstrand och där var massor människor. Gav mina lotterivinster åt Baba. Satt ute och läste bok. Vi gick över Malmstenarna. Dom var inte ute. Sen börja det regna. Först fick man kokt potis och sill och rödbeta och saltgurka och knäckebröd och smör. Jag duka bort och diska och tog bort min make up och satt sen i köket och drack grönt te´och gick sen och sova. Läste väl en bok.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar