torsdag 21 juli 2016

Jag

steg opp sju. Jag åt min frukost och sen kom dom pikku hiljaa. Jag gick i duschen och sen duka jag bort och sen diska jag och sen dammsög jag och packa alla våra saker och Monsieur tog gröna kärran och jag tog skottkärran. Båten var lite försenad. Där satt Gilla. Vi umgicks. Man fick glass vid kiosken. Vi körde hem Gilla till Arabia. Vi for sen till Lidl där vi köpte jätte massor och kom hem och märkte att ryggsäcken hade blivit på båten. Höh!

Monsieur kontakta Caro och dom hade Bodö Olympiad med stövelkastning och spikslagning. Sen tog dom båten och for efter vår ryggsäck. Vart månne dom for? Hela familjen var med. Säkert runt Pörtö. Från ryggsäcken får dom goda blåbär och kantareller   :  ) 

Jag packa upp här och satt på potisen och det blev goda korvar och sill och ättiksgurka. 
Sen gick jag och blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar