torsdag 28 augusti 2014

Några dagar

När vi kom fram till Bredvarpet söndag kväll fick jag en textare av Caro att jag skulle kolla Arons koja ovanför vedlidret.

 Titta så fin!

 Det är säkert mamma som har byggt den.



PÅ TISDAGEN
 kom då  Anneka och min bror Curt efter alla deras saker. Och då natutvis skumppahetki.

Den här förfärliga störtskuren kom på onsdagen. Det var då vi sku reparera brunsröret. Vi konstatera att ändan på röret - liksom en ventil - hade låssat. Därför kom det förfärliga frustande hela tiden. Vi tömde brunnen och försökte få den tillbaks på plats, men den hölls inte.

Ändå gick vi via K-Rauta och Monsieur kolla med en "expert". Nu skall det väl nog gå bra när han far ut nästa gång.


I DAG
sen då städa och diska och packa och 13.45 gav vi oss iväg. Jag satt med Stina Jonasson på däck. Hon hjälpte mig sen med att sortera rosk   : )


I MORGON
Race Horse Company med Kalle och Monsieur. Före det kanske en bit mat på Cafe´ Talo på Tavastvägen 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar