söndag 17 augusti 2014

Malms flygfält i dag

Där var jätte roligt. Jag tog en rask promenad till Salminens och sen for vi med deras bil till Malms. Monsieur kom inte med av nån orsak. Men också Nora dök upp. Inträdet var 28€ men jag betala cash och visa mitt S-kortti och fick 5€ rabatt. Det var så roligt att var där. Först gick vi till Tivoli Sariola. Inga flygplan flög ännu. Därifrån roliga bilder:

 Mamma och Aron vinkar.

 Amanda sover med öronskydd.

 Aron sitter på en motorcykel.

 Så här duktigt har han benen.

 Här en motocross bil som liksom pomppa.

 Aron och pappa. Aron avskyr hårt ljud.

Salminens framför en stridshelikopter. Väggarna var gjorda av nånting som gjorde helikoptern oerhört lätt.


Sen då JVG
 Aron lutar sig på pappas huvud. Nora där bredvid.


 Arons favoriter JVG.



 Hans största idol Ville-Galle.

Mamma med Amanda. Visserligen börja hon småningom härja. Sprang omkring och skratta.

Amanda med hörselskydd.

 Aron hoppar i en enorm uppblåst sak.

 Stridshelikoptern.

 Aron skall bli pilot. En man lär honom hur man skall göra    : )

Här en ny t-shirt!

 Och sen då flyguppvisning.



Det gick fakiskt ända till kl 18 innan jag var hemma. Och då blev det trad söndagslax på balkongen. Sen såg jag på Boardwalk Empire.

Morgondagens program lite osäkert. Stan eller min gumor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar