lördag 16 augusti 2014

En jätte rolig dag

i går. Jag börja med att äta frukost och dammsuga och sen for vi efter Caro, Aron och Amanda typ någå halv tre. Först till Mäkitorppa Kirppis var vi beställde tid till sista veckan i september. Sen for vi till Fallkulla som tyvärr hade stängt ren kl 15. Vi fortsatte till Malms flygfält där det sku var otroligt fin flyguppvisning på lördag och söndag. Dessutom skulle där var JVG och uppträda på sönagen. Dom är Arons favoriter.
 
 Här är vi på Malms.

 Inne i restaurangen.

 Aron kolla fyra flygplan.

Och här affischen.


Vi for hem via Arabia-center där vi köpte massor mat. Och hemkomna till Kottby blev det lax och nypotis och broccoli och rom i gräddfil och sallad...  Vi titta i princip alla på Hauskat kotivideot.

Caro lulla Amanda medan jag läste mumin för Aron. Monsieur hade lagt sig och sen titta vi med Caro på "En korp i famnen". Den är sååååå bra!


LÖRDAGEN
vakna jag kl 08 och gick ner för att koka kaffe. 08.30 uppenbara sig Aron och strax efter det mamma och Amanda. Frukosten blev helt sjukt lång. I synnerhet för mig. Här en bild av Panda.

 Hon har ätit jugurt och såttat    : D

Mofa och Aron var ute och åka skejtboard och jag var i duschen och mamma försökte lulla Panda . Ändå lyckades det inte och sen gick hon i duschen och kl 15 avhämta Sande dem.  


Jag gick till Alepa efter Happy Joe Organic och titta på Boardwalk Empire på Arenan med min cider. Snart kom Monsieur hem efter en cykeltur och jag tillredde sallad.

Monsieur uppe på balkongen.


I morgon skall jag kanske fara med Salminens till Malms flygfält. Få se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar