onsdag 6 augusti 2014

I går

kom Melander och installera den röda byttan.  Hoppas nu att allt funkar.
På eftermiddagen till kaffe laga Caro nånting som hette Banaani- muropaistos. Vi åt den med vaniljsås. Sjukt gott! 
På kvällskvisten grilla vi goda färdigkryddade kotletter med majs, halloumi och någå annat. Före det en fisksoppeskvätt. Sen min enorma disk och efter det kvällste' på terassen. Caro satt och blogga.
I DAG
var butiksbåten 45 min försenad. Antagligen för att där fanns endast Dockan. Hemkommen öva jag att landa. Varannan gång lyckades och sen den femte gick riktigt bra   : )
Jsg fick en öl och sen börja jag med Fetasalladen. Igen en gång åt vi på terassen   : ) 
Jag diska och fick sen Caros rödvin och choko på bryggan.
Måst småningom kolla hur man får bilder och text placerat mera lämpligt.

Överst gårdagens kaffestund.
Sedan Caro och Amanda vid butiksbåten och sen då fetasallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar