tisdag 12 augusti 2014

Jag är nu i stan

Vi kom med 16.10-båten. Jag bädda och dammsög och diska och städa. Ändå blev vi färdiga i tid. Hem via S-market och nu visar jag bilder som jag tog med min riktiga kamera.


GRILLISEN
med barn som leker. Vi hade enorm tur som fick bordet i skuggan och vid "lekplats".

 Kian, Max, Amanda och Aron.

 Monsieur äter grillmat.

 Panda!

 Här hela sälskapet.



PÅ SÖNDAGEN 
for vi då till sandstranden.

 Det gula huset.

 Jag fotar in i det.

 Familjen Salminen på stranden.

 Före det hade Monsieur och Sande hängt upp Alvar Aaltos "handgranat".

 Minns inte vilken dag det här var men alla dagar åt vi på terassen. Här äter Aron

 ...och här ropar han jeeee!

 Och Amanda äter sin mat så duktigt. Alltid!

 Jag har tvättat nypotis med grejen jag fick av Ansi för hundra år sen. Panda i bakgrunden.

 Det här var senste söndag när vi väntat på skuggan och var på utfärd med mat.


G

F

B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar