fredag 8 augusti 2014

Edda Magnason

Vi beslöt beställa biljetter til hennes konsert. Det tog typ en timme. Huh huh! Och när jag fick det bekräftat meddelades det att biljetterna måst lösas ut inkommande måndag. Vi far till stan på tisdan. Nå, Kalle lovade  lösa ut dem...
Jag hann ju inte sen dammsuga  för vi sku ju till Söderkulla med fyrans båt. Vi hade roligt för vi tog Aron med oss. Jag satt ute, men han sov med mofa i kajutan. Framkomna hitta han en massa lustiga saker runt avfallslådorna. Jag köpte glass åt oss och sen for vi till S-market.
Helt plötsligt var klockan så massor att vi måste fara iväg. Ändå hade Aron fått Kinder ägg, chokladdryck, cocis och samlarfigurer. På riktigt tänkte vi försena oss.
Mem vi hann med och jag åstadkom underbar caesarsallad igen en gång.
Amanda var glad och Aron kolla film i hängmattan.
I morgon kanske Kafimysso.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar