torsdag 21 augusti 2014

Hierro

såg jag just. Jag övervägde att skall jag eller inte, men såg den ändå för andra gången. Första gången hade jag lånat den av Inka. Fortfarande jätte bra!

Därför bloggar jag först nu.

En lång förmiddag och jag fick min örhängesbeställning. Dom skall göras av silvernät. Nu har jag bara lite små delar, men kanske det går att sätta ihop dem på något vis. Jag var alltså till verkstaden och kolla. Postade dessutom ett födiskort åt Hanna.

Sen till Alepa och hemma i tamburen satte jag mig på en stol. Jag hade nämligen fått Kiitos paljon! av Inka för födiskortet och då uppenbara sig Monsieur. Jag berätta sen om mina upplevelser och han berätta om sina. Och så satt jag en pikakone och sen åt vi. 

Hurraaa, att ni får läsa så här intressanta saker.

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar