tisdag 22 juli 2014

Till stan igen

med min telefon. Stack mig först in till DNA:s granne där dom sa att jag skall gå till Glaspalatsets Elisa Studio. Trevliga flickor tog emot mig och en helt humor grabb installera i ett huj kolumbus.fi på min telefon. Nå. Det var ju inte gratis. Det kosta 32€... 

Sen gick jag tillbaks till DNA och hälsa på mannen som liknar David Bowie. Jag ville ha mina foton överförda till min kamera, men han sa att det bara är den där andra grabben som kan det så kanske jag går dit i morgon.

Bowie tog bort dom där tre konstiga sakerna som föreslog ord och så kolla han min väckarklocka som inte funka på morgonen. Han satt den ringsignal jag ville ha. Där stod hela tiden att det var om 23 timmar eller 63 timmar eller en massa timmar. Nå, hoppas den funkar nu, att den ringer kl 08 så  när jag kolla står där "Larmet är inställt på 9 timmar och 30 minuter från nu". Och hoppas musiktonen är bra.

Monsieur var inte hemma. Han var på nån lång stadspromenad. Klockan var över sju och jag börja med min ärtsoppa. Då dök han upp och tog min kamera och visa att man kan fota sig själv. Är det månne på det sättet man tar selfies?


 Heh heh! Lite rufsig   :D


I MORGON
blommor på balkongen och säkert en promenad.
På torsdan verkstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar