söndag 13 juli 2014

Idag i verkstaden

rådda jag igen för jag fota aldrig stjärntecknena i början. Dit kom hål och dit kom länkar och det ena och det andra.

Men fortfarande lite obehandlade.

 Jag fortsatte och här är dom då färdiga.

 Men varför är dom snäppet större än fiskamuletten?


Innan jag gick till verkstaden diska jag och dammsög och städa.

Men vad är det här? Det är inte en spindel. Kan nån komma med förslag...

Jag skrev båtloggbok och åt sen Ceasar-sallad med ett par glas rose´.  Vad borde jag göra nu? 
Fotbollsmatchen börjar först om en halv timme. Äta glass?

I morgon skall jag tvätta sovrums och köksgolvet och skura diskbordet. Gå igenom nytvättade kläder och liksom packa för lande.

Typ!

3 kommentarer:

  1. Det är en spindel (åtta ben), googlade och hittade att han heter Seeprahyppijä...

    http://www.vastavalo.fi/pieni-mustavalkoinen-pieni-hamahakki-91112.html

    Ut med honom! :)
    Hälsar araknofoben Cami

    SvaraRadera
  2. Så vitt jag kan se, har den 8 ben! Då är det en spindel. Insekter har 6 ben, spindlar 8. Eller är den fotad så, att man tror att den har åtta ben???

    SvaraRadera
  3. Seeprahyppijä, huj, det låter ju hemskt. Jo jag kasta ut den.

    Nej, den har åtta ben. Endel spindlar är ju snälla, men månne den här var det?

    SvaraRadera