måndag 21 juli 2014

Nu har jag då såsat

i ett par timmar. Det var så att innan jag gick och hälsa på min gumor så fota ja våra piccolo skumppa flaskor. Jag gav mig av och ett ärende var att jag skulle föra lakan åt henne och ett annat ärende var att vi båda heter Margareta och har namnsdag i dag. Där var trevligt och vi drack skumppa och på hemvägen fyllde jag på mitt busskort med peng. 

Hemkommen ringde Kalle och han tyckte att han kan komma efter Sannas smycken i dag. Han dök upp då vi ätit vår lax. Han uppskatta massor örhängena och kräfta hänget.

Här sen bad jag att Kalle sku fota mig i fönstret med Miiu på ryggen. Det lyckades nu inte så bra så jag radera dom bilderna och i samma väva skumppaflaskorna jag hade fotat.

Nå, jag tänkte att det går säkert bra att från nätet kopiera en sådan skumppaflaska vi drack med min gumor, men du milde ett sånt såsande.

Att man skall bry sig att göra en sån härn bild...



KALLE
fundera av och an att skulle han bli över natten eller inte?

Han beslöt bli! Här med sin katt   : )


I MORGON
efter ny telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar