fredag 25 juli 2014

Jälkiviisaat

såg jag på på morgonen. Konstig typ som intervjua. Nå, se siitä.
God frukost med kaffe och sen dammsög jag.

Efter det till Musta. Vi beslöt ha Sallad Nicoise i dag. Konstiga saker som dit sku. Hemkommen satt jag igång och det gick säkert en timme till tillredningen.

 Sallad på stort fat.

Portion.


SALMINENS
skicka från Stockholm rolig textare hur deras dag hade varit på Skansen. Dom hade sett en massa roliga djur.
Och så var jag i kontakt med Kalle som väl också har haft det humor. 

Ändå blir det nu så att på morgonen far mofa efter Salminens till Silja någå typ 10.30 och sen kl 15 till Kalkbruket efter Kalle och Sanna. Kalle hade tänkt komma på söndagen, men ändra sig.

Jag skall till stan och sen till verkstaden och ännu polera Vitklobb. Dessutom hade jag räknat med att få lax från Stockmann.

STRAX
en Dustin Hoffman film.
Hoppas den är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar