torsdag 10 juli 2014

Just just!

Är man en idi så är man! Jag borde ju först ha berättat om min dag på stan och sen satt alla bilder   : (

Och lite samma sak i dag. Jag borde ju ha fotograferat alla olika skeden när jag gjorde örhängena, men glömde   : (   Ändå blev det inte heller som Syrjänen föreslog. I och med att där var "grova" mönster på örhängena kunde jag inte hamra dem runda. Ändå tycker jag att dom ser fina ut såhär.

Plötsligt bara håka jag att voj nej och fota det halvfärdiga örhänget bredvid det mer eller mindre färdiga.

Ändå skall ännu mönstrets kanter filas ner och polera annars också och kolla liksom storlek och fästa lås och sätta i polertrumlarn.

Sen putsa jag kräftans symbol åt Sanna. Nu är jag osäker. Skall jag ge den med ked eller utan? Dessutom lyssna jag på Midlake, Sigur Ros, The National, Jim Pembroke och David Bowie. Jag var hemma bortåt sju.

På lördagen skall jag ännu göra ett par horoskoptecken. 

Monsieur far till lande i morgonbitti. Jag far säkert i början av nästa vecka. Bl.a skall jag föra Yves-vinster till skolan och horoskoptecknena. Och skura golv. Torsdag kväll kommer vi säkert hem för vi skall sköta Miiu hela vecka 30. Vi far efter den på fredagen. 


NORWEGIAN WOOD
av Haruki Murakami kommer kl 21 på Ava. 
Den lär ska vara "otroligt vackert filmad".
Den skall jag se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar