fredag 11 juli 2014

Idag i verkstaden

fick jag örhängena färdiga. Dom blev riktigt fina. Jag lödde "spikar" på plats och polera mönstret.

 Jättefina!

Men skall alltså hänget vara för typ nyckelknippan eller att hänga runt halsen?

Jag såga alltså två nya stjärntecken medan örhängena var i polertrumlarn. Dessutom lyssna jag på Bob Dylan, Tom Waits, Amy Winehouse och slutligen en meditativ Sigur Ros. 

Klockan var fem när jag promenera till Musta. Köpte mat och vin och konstatera att jag fick vänta på bussen hem 17 minuter. Jag gick till en annan hållplats för att kolla en annan buss. Nå, den gick om 14 min när 69:an nu gick om 10 min. Där satt jag nu sen och småningom kom bussen. Jag fick en grogg och sedan Ceasar-sallad. Skulle se på nån konstig film i tv, men inget att hänga i julgranen.

Borde man nu gå sova?
Antagligen...

I morgon igen verkstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar