lördag 19 juli 2014

DNA

blev då mitt mål för i dag. Dom har alla mina uppgifter på sin dator. Min kännykkä är väl helt råddig. Sönder? Mannen sa att jag borde ha haft med mig kvitto/garanti,  så jag for hem och söka, men hitta ingenting. Jag for tillbaka och berätta och då hitta han alla mina uppgifter på datorn. Han tyckte att jag sku kolla en ny kännykkä och jag sa nå väl kanske och gick ut. Men sen gick jag tillbaka och han visa två olika Samsung. Han sa att reklamkampagnen för min telefon var felaktig...  
Nå, jag går på måndagen och köper en ny Samsung till DNA för dom har mina uppgifter.

HEMMA
sen blev det underbar mat!

 Monsieur ville att jag skulle fotografera trappa med sol.

 Här estniska kantareller som jag stekte.

Sjukt gott vittvin! Det är från Sydafrika och heter Running Duck, organic, fair trade, sulfite free och semi-sweet   : )

 Och god mat!



HELA FAMILJEN SALMINEN
med famo och fafa och Nora och Tommi och kusinen Saku är på Åland.

Saku, 12 år, har fått en enorm gädda!


OCH HÄR DÅ
gårdagens bilder från Koloniträdgården.

 På riktigt ett hippi-ställe   :D

Kristaller som hänger i trädet. Och jag nämnde väl att där var en affisch från Kristiania i huset.



SIN NOMBRE
börjar strax på tvåan.

Undrar om den är hemsk?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar