lördag 12 juli 2014

Idag i verkstaden

lite såsigt. Jag fortsatte med stjärntecknena och väduren blev bra, men kräftan svår att såga. Jag tror att det blev fyra fem versioner. Ja ja. Och däremellan gick jag hem efter äppel och banan. Nå nog lyckades det ju sen, men natutvis glömde jag att fota. Dom var fortfarande fläckiga så jag lämna dem i betbadet.

Någå 17.30 gick jag till Alepa. Jag sku faktiskt ha ganska mycket igen en gång. Och när jag kom hem fick jag textare av Monsieur att Önskis börjar. Bra att han sa för nästsista stycket var Korppi sylissä   :)

Här min goda mat.


Lax, nypotis, sallad, haricotvertes och grynost.



LEONARDO DiCAPRIO
är i en film som strax kommer på Subben. Jag har sett den på bio. Funderar ändå om jag sku kolla den på nytt...


I MORGON
typ någå storstädning. 
Och sen då till verkstaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar