lördag 17 december 2016

På söndagen

steg jag upp klockan sju och koka kaffe och många ägg och bröd och pålägg och jugurt. Aron vakna och bortåt nio vakna Caro och Amanda och Monsieur. Hon satte på dem fina kläder. Här har jag fotat dem.

Se så dom är glada.

Dom sku fara till Helenas jobbs huvudkontor. Dom var där ett par timmar och jag fick en fin Essex Lotion av Helena. Sen förde Caro Aron till fotbollen. Också Monsieur förde Amanda dit.

Dom kom sen tillbaka och jag hade bäddat soffasängen och fråga om Caro ville sätta foton på printern och nu börja barnen härja i en timme och sen gick dom ner till Sandes bil och där somna Amanda. 

Sen koka jag pasta och satt laxen i ugnen och man fick sallad och citronpesto och ostmsmulor. Vi lyssna på Dumet ja Spuget och sen på Gainsburg och sen såg vi på Sorjonen och sen gick vi och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar