onsdag 7 december 2016

Det var måndag

i dag. Sande hämta hit Aron och Amanda. Dom fick goda ägg och kakao och bröd och vindruvor och äppel. Caro sku på jobb och Sande på ett möte. Nu var dom på datorn och fick mera bröd och vindruvor. Dom var här säkert till klockan ett. Monsieur förde ner en Ikea-kass med Caros Sega och Kalles playstation. 

Sen satt jag make up och vi skrev lista och sen for vi till Musta. Men jag glömde salladerna. For till Alepa. 

Sen kom vi hem och jag packa upp och laga god mat: potis och nakkir och sill och rödbetor och maustekurkku och knäckebröd och smör. 

Sen kom Simma lugnt, Larry! och sen kom det en fin film om Rene´ Magritte: Mannen och hatten. Monsieur såg sen på Fortare än döden som jag sett tidigare.

Jag blogga och läste sen Haruki i sängen. 

Men tyvärr inga foton i dag heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar