tisdag 27 december 2016

Jag steg upp

klockan sju. Man fick kaffe och jag skrev dagbok och läste Husis. Jag satt makeup och Monsieur kom med till Clase Ohlson och sen gick vi till Stockmann och köpte ett kort. 

Sen gick i till Fazer uppe i åttonde men vi beslöt att gå till Fazer på Glogatan. Vi fick glass. Sen tog vi tvåan till Salutorget och sen ettan och sen gick jag till Arons lågstadium. Dit kom sen Sande, Caro, Amanda och Aron. Aron var jätte glad! Gick in med flickorna och pojkarna. Där var barn från Arabia. Sen sjöng Aron med en kör och sen kom dit två Lucior. Sen gick vi upp till övre våningen och sen ner och köa men vi for sen alla hem. Dit kom sen ännu från någå övreklasser. 

Jag tog spårvagnen och kom hem och laga ett fint kort åt Monsieur.
Fick ärtsoppa och läste Haruki och gick och sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar